lørdag den 31. december 2016

SWEET PHILINA


Årets sidste dag og årets sidste blog indlæg.
Det er rigtig længe siden at jeg har lavet et layout og det er egentlig lidt mærkeligt for jeg
nyder faktisk rigtig meget at lave det.

Mit baggrunds papir er fra Studio Light og resten af papiret er fra restekassen.
Jeg har "leget" med Art stones, gaze og Mica powder.
Blomsterne er fra Picturing the World og træ snefnug er fra Den Kreative Kælder.





Sådan så mit layout ud inden jeg gik i gang med billed og pynt.















































                   Rigtig godt nytår til dig og din familie og tak fordi du kiggede forbi min blog.
                                                           
                                                          På gensyn i 2017
                                                       
                                                             Mange scrap hilsner
                                                                          Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar