søndag den 27. december 2015

NOVA

Jeg havde besluttet at værtindegaven til min svigerinde juleaften skulle være et
layout, monteret i en svæveramme, og det skulle jeg hygge mig med at lave den 24
om morgenen mens familien sov.
Det gik også rigtig fint til at starte med, men så skete det værst tænkelige, min Big shot
gik død og der bredte sig meget hurtigt en panik stemning over mig, for et halv færdigt
layout, der skulle bruges samme dag, og en julferie uden en Big shot det var nærmest
jordens undergang.
Jeg blev heldigvis reddet af Maria der ringede da panikken var på sit højeste " Jeg har da
en ekstra du kan låne" pyyyyyyyy haaaaaa det var en fantastisk sætning og jeg var oven
ud lykkelig;O)))

Nå men mit layout blev færdigt og det vil jeg så vise jer idag.
Jeg har brugt en masse forskellige papir rester, dies fra Die-version, Quickutz og
spellbinders og chipboard fra Wycinanka.
































Vi har haft 3 rigtige dejlige juledage i fantastisk selskab og idag skal der bare slappes
af ,så jeg er smuttet i scraphulen og der vil jeg tilbringe det meste af dagen.

                                                         Mange scrap hilsner
                                                                      Lisa.

1 kommentar:

  1. Uha jeg kan næsten mærke panikken. :-) Godt du blev reddet. Flot layout.

    SvarSlet