søndag den 28. september 2014

FEMININT MED NY RAMME


Jeg er igen i det feminine hjørne og har igen "leget" med den super lækre
papir serie Life Emporium fra Teresa Collins.

Jeg har endelig fundet en silicone form med en ramme som har lidt mere
størrelse end dem jeg købte til ScrapNdream og jeg er vild med den.
Jeg har brugt dies fra Poppy Stamps og Nellie Snellen og Martha Steward punch.







































                                                 Mange scrap hilsner
                                                              Lisa.

10 kommentarer:

  1. Og endnu et helt perfekt kort Lisa. Den ramme er godt nok bare fed, og passer bare perfekt hertil. Super smukt som altid.

    SvarSlet
  2. Super smukt kort Lisa og det er vist da godt at jeg stadigvæk har støbemasse tilbage tsk tsk :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. utroligt smukt kort igen igen ;)

    SvarSlet
  4. Super flot leder selv efter en form til større rammer. Hvor har du købt den og hvilke mærke er det?

    SvarSlet
  5. I'd want to make use of some with the content material on my blog whether or not you don't mind. Naturally I'll give you a link on your internet blog. Thanks for sharing....Cardsharing Server

    SvarSlet
  6. Den ramme er super skøn, hvor har du købt formen til den? og farverne her du ret i er meget feminine. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Nåårh et lækkert kort - og den ramme er da helt fantastisk!

    SvarSlet
  8. Super super lækkert kort, den rammer er bare for skøn :-)

    SvarSlet
  9. Det er så smukt et kort og din ramme er bare perfekt

    God eftermiddag

    SvarSlet