søndag den 17. januar 2016

HAPPY BIRTHDAY


Jeg er langt fra noget teknisk geni, men har længe gerne ville have større billeder her på bloggen,
og igår lykkes det mig så at gøre bredden på baggrunds træværket smallere, så nu blogger jeg med
større billeder og en teknisk sejer til mig ;O))

Jeg har brugt papir fra Craft & You, dies fra Marianne Design, Lawn Fawn og Memory Box.

De små lodne kugler mellem blomsterne er tørret gæslinger.











































                            Rigtig god søndag til jer alle og tak fordi du kiggede forbi mit kreativ hjørne.

                                                              Mange scrap hilsner
                                                                          Lisa.

4 kommentarer:

  1. Skønt når man bliver klogere på det tekniske. Det er virkelig heller ikke en af mine spidskompetencer ;-) Det er et rigtig smukt og lækkert kort. Super flotte billeder, hvor alle detaljer ses tydeligt. Ha' en god søndag.

    SvarSlet
  2. Beautiful and very elegant card.Love the layering with this dies.

    SvarSlet
  3. SÅÅ.. SØDT. Vildt fedt med store/nære billeder, så kan vi næsten blinde også få det hele med :-)

    SvarSlet
  4. Sååå smukke kort du har lavet siden jeg sidst var forbi her hos dig.

    SvarSlet