lørdag den 25. maj 2013

LAYOUT OG PRÆMIE

Så har jeg lavet to layout mere, til det første har jeg brugt papir fra Maja Design, forskellige
dies fra Memory Box og Spellbinders.
Blomsterne er hjemmelavet med retro punch.







Til det næste layout har jeg som baggrunds papir brugt et ark jeg ikke ved
hvor kommer fra og ellers er det lutter rester der er brugt ;O)
Urene er begge to fra Sizzix og skåret ud i tykt emballage pap









 Til sidst vil jeg lige vise hvad postbuddet kom med her til morgen.
Jeg har været så heldig at vinde en give away hos RIDDERSHOLM og sikke nogle lækre
ting min præmie bestod af, tusind tak Connie.



                                       Mange scrap hilsner
                                                   Lisa.

16 kommentarer:

  1. Wauuuuw hvor er de bare flotte dine layouts. Lækker præmie. Tillykke.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Super flotte begge layouts, og stort tillykke med den lækre præmie.

    SvarSlet
  3. Lisa, hvor er dine layout bare lækker. Du for virkelig brugt dine die godtog lækkert.

    Tillykke med den lække præmie.....

    Forsat dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Super lækker og flot LO du har lavet, og stort tillykke med din præmie, glæder mig til at hvad du får laver med alle de fine ting:-)

    SvarSlet
  5. To utroligt flotte LO du igen har lavet. Jeg har vist fået en LO blokering lige pt - jeg kan overhovedet ikke komme i gang - hihi.... men det kommer nok igen engang. Tillykke med din helt fantastiske gevinst!
    God søndag.
    Knus

    SvarSlet
  6. Super lækre layouts! og sikke en skøn gevinst!

    Knus :)

    SvarSlet
  7. super flotte loer og dine hj. lavede blomster er bare så lækre, skønne farver du har brugt og tillykke med præmien
    knus Pia

    SvarSlet
  8. Super lækre layouts og dine blomstre er så skønne
    Tillykke med den flotte præmie

    God aften

    SvarSlet
  9. Hej Lisa - Tillyke med præmien, håber at se hvad der gemte si i den efter du har æltet den til kort og LO'er. Begge dine LO'er er bare som altid smukke - og Lucas sidder bare lige i skabet. Knus

    SvarSlet
  10. Fantastisk smukke layouts med din sædvanlige sans for detaljer. Og skønne sarte farvenuancer som gør at fotos træder så fint frem.
    Tillykke med præmien. Det er bare så lækre sager. Jeg så godt, du vandt, og blev lidt misundelig......men da jeg ikke deltog, kan jeg jo ikke klage...hihi. Jeg ved bare, at netop du får noget ud af de fine papirer. Så god fornøjelse.

    SvarSlet
  11. Bøjer mig i støvet, vildt flotte L.O's Bliver altid så inspireret af dine kreationer (der kommer nok snart en række fotos med sms) Tillykke med præmien, den er vel fortjent :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  12. Super smukke layouts begge 2. Jeg er helt vild med det første, hvor er det bare lækkert!

    SvarSlet
  13. Flot, skønt og lækre layouts ;-)
    Mv.h Chanette

    SvarSlet
  14. Smukke LO´s specielt det første jeg elsker farvesammensætningen og dine blomster Og tillykke med den fede præmie !

    SvarSlet
  15. Superskønne LO, flotte detaljer, ja nu bliver jeg da nød til at købe det lille lommeur!

    SvarSlet
  16. Tillykke med gevindsten!! Og hold da fest, hvor er det nogle fede layouts...der er bare så mange flotte detaljer og ideer og jeg prøver at suge dem til mig allesammen. Har du opdaget, at jeg har lavet et board på Pinterest, beregnet til dine kunstværker?...hi hi...

    SvarSlet